شبکه و فناوری

ارائه رایگان لایسنس Webex به مدت 90 روز توسط سیسکو برای جلوگیری از شیوع کرونا

webex و لایسنس 90 روزه رایگان

برای جلوگیری از شیوع  بیشتر ویروس کرونا در داخل و خارج از محیط کار، بعضی از کمپانی ها و ادارات از کارکنان خود خواسته اند که کار خود را به صورت دورکاری انجام دهند.

به عنوان مثال حتی شرکت توئیتر از کارمندان خود خواسته  که در صورت امکان به صورت ریموت کار کنند حتی اگر در جایی نیستند که تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته است.

webex در مقابله با کرونا ویروس

توییتر در وبلاگ چنین اظهار کرده است که  از امروز ما به شدت در حال تشویق همه کارمندان در کل دنیا هستیم که در صورت امکان بتوانند در خانه کارهای ادارات خود را به صورت آنلاین و یا آفلاین انجام . هدف ما پایین آوردن روند شیوع COVID-19  یا همان کرونا ویروس برای خود و دنیای اطرافمان است . ما با احتیاط فراوان و حداکثر از خود گذشتگی برای سالم نگه داشتن Tweeps خود تلاش می کنیم.

برای کمک به کسانیکه تحت تاثیر ویروس کرونا قرار دارند، سیسکو اکانت های Webex رایگان خود را ارائه کرده است که دارای Feature های فوق العاده از قبل ، برای راحت تر کردن  کار از خانه باشد.

قبل از این ، اکانت های رایگان Cisco Webex به شما این امکان را می داد تا جلساتی به مدت 40 دقیقه با 50 شرکت کننده برگزار کنید.

با ارائه این اکانت های رایگان جدید، هم اکنون می توانید جلساتی با وجود حداکثر 100 شرکت کننده درمدت زمانی نا محدود برگزار کنید. آاین اکانتها به غیر از قابلیت های VoIP عادی، شماره گیری تلفنی نیز ارائه می دهد.

سیسکو در مقاله پشتیبانی جدید خود اینگونه ادعا کرده است : ما امکاناتی در اکانت رایگان Webex خود برای همه کشورهای در دسترس افزودیم نه فقط کشورهایی که تحت تاثیر COVID-19 قرار گرفتند.

برای مشاغل و کسب و کارها ، سیسکو لایسنس های 90 روزه رایگان را از طریق تیم نمایندگان خود ارائه می کند.

سیسکو اضافه کرد: علاوه بر این، ما از طریق نمایندگان و تیم فروش سیسکو ، لایسنس های 90 روزه رایگان را به مشاغلی که مشتری Webex نیستند هم  ارائه می کنیم. ما همچنین به مشتریان فعلی خود کمک می کنیم تا هر چه زودتر نیازهای خود را برآورده کنند زیرا آنها بدون پرداخت هزینه اضافی می توانند قابلیت ریموت را برای تعداد بسیار بیشتری از کارمندان خود فعال سازند.

کشورهای دارای مزیت لایسنس رایگان webex

این اکانت های رایگان Webex  در کشورهای زیر به ترتیب حروف الفبا موجود است:

Australia, Austria, Belgium, Brazil, Bulgaria, Canada, Croatia, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Gibraltar, Greece, Hong Kong, Hungary, India, Indonesia, Ireland, Israel, Italy, Japan, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Macau, Malaysia, Malta, Mexico, Netherlands, New Zealand, Norway, Poland, Portugal, Romania, Singapore, Slovakia, Slovenia, South Africa, South Korea, Spain, Sweden, Switzerland, Taiwan, Thailand, UAE (United Arab Emirates), Ukraine, United Kingdom, United States, and Vietnam.

لینک استفاده از Webex رایگان

افرادی که می خواهند از این پیشنهاد استفاده کنند، می توانند اکانت رایگان Webex خود را در اینجا ثبت نام کنند.