مشخصات شرکت

نام شرکت: شرکت تعاونی هنر توسعه و ارتباطات شایگان

نگاه کلی

پیشرفت شگرف فن آوری های الکترونیک ، اطلاعات وارتباطات از یک سو و سیر صعودی ضریب نفوذ استفاده از رایانه و سامانه های ارتباطی در همه رشته ها و زمینه های کاری از سوی دیگر ، تغییرات اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی گسترده ای را رقم زده است. بدیهی است که با گسترش استفاده از این سامانه ها و هم چنین سرعت بالای پیشرفت در ساخت قطعات و پیدایش نرم افزار و سیستمهای جدید، به روز ماندن در این عرصه و بهره گیری بهینه از فن آوری های نوین برای هر مجموع یا هر فرد ، کاری دشوار و تقریبا دور از دسترس است.

مقوله های تجارت الکترونیک ، اطلاع رسانی از طریق وب ، رایانه و تجهیزات همراه ، شبکه های بی سیم محلی ، شهری و گسترده و مواردی از این قبیل ، بستر مناسبی را برای توسعه کارکردهای سازمان ها فراهم ساخته اند. اما تغییر شدید و روز افزون دنیای رایانه و ضعف آموزش دوره های آکادمیک ، به جای تسریع امور و کاهش خطای نیروی انسانی و همگامی با شرکتهای رقیب ، سبب بروز نقص در سامانه ها شده و نتیجه آن این است که مدیران و کارکنان سازمانهایی که بطور مستقیم با فن آوری اطلاعات مرتبط نیستند ، اغلب با مشاهده کوچکترین خللی در خدمات انتقال یافته به این بستر ، نسبت به این پدیده بی اعتماد شده و بازگشت به روشهای کند قدیمی که در ظاهر قابلیت اطمینان بالایی دارند را مد نظر قرار می دهند و این مساله بزرگترین عامل در شکست فعالیتهایی است که سعی در بستر سازی برای استفاده هر چه بهتر از فن آوری اطلاعات در سازمانها دارند.

بر این باور استواریم که با گرد آوردن افراد متخصص در زمینه های مختلف و بهره گیری از روشهای استاندارد ، نه تنها می توانیم دغدغه های ناشی از این گونه مسایل را حل کرده و فضای مناسبی را برای فعالیتهای اصلی مشتریان ایجاد کنیم، بلکه می کوشیم تا با تکیه بر دانش فنی و تجربه بالای اعضای گروه خود که سالهاست در حوزه فن آوری اطلاعات و دیگر زمینه های مرتبط ، مشغول به ارائه خدمات فنی – مهندسی می باشند ، بتوانیم بالاترین کیفیت در خدمات را ارائه کرده و از این طریق رضایت مشتریان را کسب کنیم که تا کنون نیز در این امر موفق بوده ایم.

شرکت هنر توسعه و ارتباطات شایگان  بطور رسمی از سال 1391 در حوزه‌های مختلف این صنعت به صورت یک شرکت تعاونی در حال فعالیت می باشد.

این شرکت موضوع فعالیت خود را پشتیبانی و حمایت از تمام کاربران فناوری اطلاعات در کشور می‌داند و به عنوان یک اصل این موضوع را پذیرفته است.

این شرکت همواره کوشش نموده است ضمن تأمین نیازهای کلیه مشتریان در زمینه فناوری اطلاعات ،از منابع متنوع و یا محدود، برای یک تأمین‏ کننده خاص و همچنین در ارائه خدمات و محصولات نوین براساس نیازهای بازار پیشتاز باشد.


ازافتخارات این گروه، داشتن ارتباط مستقیم با مخاطبین و به خصوص مشتریان عزیز و استفاده از نظرات و طرح های این عزیزان در کلیه زمینه‏ ها می‏ باشد.

برخی از خدمات شرکت هنر توسعه و ارتباطات شایگان عبارتست از :

1- خدمات در حوزه زیر ساخت شبکه و پسیو شبکه ، کابل کشی فیبر نوری و فیوژن فیبر نوری

2- فروش تجهیزات شبکه اکتیو و پسیو مانند : تجهیزات فیبر نوری ، تجهیزات سیسکو ، انواع کابل شبکه ، فروش تجهیزات ویپ

3- نصب و راه اندازی شبکه ، مجازی سازی و پشتیبانی شبکه

4- نصب و فروش دکل مهاری

5- نصب و راه اندازی ویپ ، انتقال مکالمات ،

آشنایی و همکاری با آن مجموعه محترم افتخار ماست تا در کنار یکدیگر ، بتوانیم به سهم خود قدمی را در راه پیشرفت ایران عزیز برداریم.

شعار ما موفقیت مستمر شماست .

شماره تماس : 982191015494+ و 989022010346+

آدرس دفتر مرکزی : تهران- خیابان فرصت شیرازی- نرسیده به جمالزاده – پلاک 94 – واحد6