سیستم تلفنی شایگان
سیستم تلفنی شایگان ، یک سیستم کاملا ماژولار بوده که علاوه بر دارا بودن امکانات پایه سیستم های ویپ، ماژول های گوناگونی جهت استفاده در صنایع و مشاغل مختلف در خود جای داده است. هدف از ایجاد سیستم تلفنی پایه شایگان ارائه نرم افزار مرکز تلفنی است که 95 درصد نیاز اکثر شرکت ها را پاسخگو باشد. در ادامه به امکانات عمومی نرم افزار سیستم تلفنی پایه پرداخته، سپس ماژول های موجود در این سیستم را به صورت کامل شرح می دهیم.
- پنل فارسی و کاملا بومی
- عدم محدودیت در تعریف داخلی و عدم نیاز به لایسنس جدید جهت گسترش تعداد داخلی ها
- به روز بودن سیستم و قابلیت به روز رسانی
- عدم نیاز به کابل کشی تلفن جدید و ارائه تلفن بر روی بستر شبکه موجود در شرکت ها
- قابلیت راه اندازی داخلی ها بر روی تلفن های نرم افزاری رایگان (بر بستر تلفن همراه ، تبلت ، کامپیوتر) ، تلفن های آی پی (بیسیم و رومیزی) و همچنین تلفن های آنالوگ به وسیله گیتوی fxs
- مدیریت سیستم با استفاده از گزارش گیری های بسیار دقیق همراه با نمودار های تحلیلی و مانیتورینگ حرفه ای با تعریف سطوح دسترسی مختلف و اختصاص دسترسی به گزارشات بر اساس گروه های کاری مجموعه
- ضبط مکالمات در صورت نیاز
- امکان ایجاد تماس تصویری . ارتباط چهره به چهره تنها منوط به سفرهای دور و دراز نیست. از تجربه همزمان دوری و نزدیکی بدون خطرات سفر لذت ببرید. بدون اتلاف وقت هم میتوان ارتباطات با کیفیت رو در رو داشت.
- امکان ایجاد کنفرانس های تلفنی و برگزاری جلسات بدون اتلاف وقت
- ارتباط بین شعب بر روی بستر اینترنت و یا اینترانت
- قرار دادن چندین منوی منشی دیجیتال بدون محدودیت . هر بخش می تواند پیام خوش آمد گویی خود را در اختیار داشته باشد و همچنین می توان برای هر پیش شماره ( همراه اول ، ایرانسل ، شهرستان های مختلف و … ) پیام های ورودی مختلفی را طراحی کرد.
برای اطلاعات بیشتر لطفا فایل پی در اف زیر را دانلود کنید.