مقالات, ویپ voip

چه نرم افزار جایگزین PBX وجود دارد؟

چه نرم افزار جایگزین PBX وجود دارد؟

چه نرم افزار جایگزین PBX وجود دارد؟ یک سیستم تلفنی IP PBX یا VoIP جایگزین سیستم‌های تلفن سنتی یا PBX می‌شود و به کارمندان یک شماره داخلی، امکان انتقال و شماره‌گیری سایر همکاران و همچنین ویژگی‌های دیگری مانند کنفرانس ویدیویی را می‌دهد. همه تماس ها از طریق بسته های داده از طریق یک شبکه داده به جای شبکه تلفن سنتی ارسال می شوند. با استفاده از گیتوی VoIP ، می توانید خطوط تلفن موجود را به IP PBX متصل کنید و از طریق یک خط PSTN معمولی تماس های تلفنی برقرار و دریافت کنید.

ارائه دهندگان نرم افزار جایگزین PBX مبتنی بر SIP

بازار نرم افزار VoIP PBX در حال رشد است. ارائه دهندگان   SIP Phoneجایگزین عبارتند از:

Asterisk: یک فریم ورک متن باز مبتنی بر لینوکس برای ایجاد سیستم های ارتباطی.

8×8 : یک راه حل سیستم تلفنی تجاری محبوب است که به یکی از فروشندگان پیشرو ارتباطات یکپارچه در بازار تبدیل شده است.  8×8® نیاز به استفاده از آی پی فون اختصاصی دارد که انعطاف پذیری را کاهش می دهد.

Avaya:یکی از فروشندگان بزرگتر است که یک PBX هاست شده و راه حل داخلی ارائه می دهد. سیستم تلفن آنها اختصاصی است اما شما را محدود می کند که از چه آی پی فون ها و دستگاه هایی می توانید استفاده کنید.

Vonage: ارتباطات یکپارچه هاست شده، مرکز تماس و راه حل های ارتباطی قابل برنامه ریزی را از طریق Nexmo، پلتفرم Vonage® API خود ارائه می دهد.

Nextiva: راه حلی است که PBX مجازی را برای کسب و کارهای کوچک فراهم می کند که شامل قابلیت تماس و کنفرانس است.

Zoom: خدمات کنفرانس ویدیویی را برای جلسات، وبینارها و یادگیری آنلاین ارائه می دهد.

هنگام مقایسه ارائه دهندگان نرم افزار جایگزین PBX ، به یاد داشته باشید که همه ارائه دهندگان مالک سیستم end-to-end نیستند. بسیاری از تازه واردان « build-up»هایی را ارائه می‌کنند که از فناوری پلتفرم دیگری استفاده می‌کنند. در نتیجه، اگر PBX شما با مشکلی مواجه شود، می‌توانید منتظر باشید تا واسطه‌ها راه‌حلی پیدا کنند. 3CX دارای راه حل سانترال سرتاسری است به این معنی که مشکلات را می توان به طور موثر با حداقل زمان خرابی و اختلال حل کرد.

نرم افزار جایگزین PBX متن باز – آنچه باید بدانید

در صورت انتخاب یک جایگزین منبع باز، بسیاری از آنها در دسترس هستند. با این حال، مهم است که به خاطر داشته باشید که یک پلتفرم Asterix یا موارد مشابه احتمالاً مشکلاتی را تجربه می کند که بر تجربه کاربر و قابلیت استفاده تأثیر می گذارد:

اینترفیس ها ناهموار هستند و پیمایش آنها دشوار است.

ابزار آماده سازی ضعیفی وجود دارد و یا اصلا وجود ندارد.

پشتیبانی تجاری و فنی محدود است یا وجود ندارد.

مجموعه ویژگی‌ها بر اساس نیازهای بازار نیستند، بلکه بر اساس خواسته‌های افرادی هستند که به کد کمک می‌کنند.

امنیت ضعیف سیستم PBX شما را در برابر حملات آسیب پذیر می کند.

انتخاب نرم‌افزار PBX با استانداردهای باز، ایمن‌تر و مطمئن‌تر از به خطر انداختن ارتباطات شما با یک راه‌حل منبع باز است. شما همچنان می توانید راه حل خود را تنظیم کنید، اما بدون خطر بروز مشکل.

3CX رهبر بازار در ارتباطات استانداردهای باز است. IP Phone خود را اضافه کنید، الگوهای CRM سفارشی ایجاد کنید و کنترل نصب خود را حفظ کنید، در حالی که از امنیت ارائه شده توسط یک PBX درجه سازمانی بهره مند شوید.

چرا باید نرم افزار 3CX PBX را انتخاب کنیم؟

3CX یک سیستم تلفن تجاری مبتنی بر نرم افزار کامل و پیشرفته است که مزایای واضحی را نسبت به رقبا به کسب و کارها ارائه می دهد:

کم هزینه – 3CX قیمت گذاری سالانه با نرخ ثابت را بر اساس تماس های همزمان و بدون هزینه اضافی ارائه می دهد. خطوط غیر ضروری خارجی را حذف کنید و هزینه ها را تا 70 درصد (در مقایسه با سایر راه حل های PBX یا حتی ارائه دهندگان خدمات VoIP) کاهش دهید.

راه اندازی آسان – 3CX با خطوط تلفن موجود، زیرساخت سرور و تلفن های SIP ادغام می شود، بنابراین کارمندان می توانند به استفاده از دستگاه هایی که می شناسند ادامه دهند.

 کار از راه دور را ساده می کند – برنامه های تلفن همراه و تلفن های نرم افزاری بومی به کاربران اجازه می دهند به داخلی دفتر خود متصل شوند، تماس های تلفنی دریافت کنند و تماس های خروجی را از هر کجا انجام دهند.

سیستم ارتباطات کامل – علاوه بر تماس، 3CX شامل تماس کنفرانسی، پیام‌رسانی فوری و چت زنده است.

ویژگی های پیشرفته – 3CX PRO ویژگی های کامل مرکز تماس مانند ضبط تماس و استراتژی های صف پیشرفته را ارائه می دهد.

منبع: 3cx