اخبار فناوری

لیست بهترین کارت های حافظه SD سال 2023

لیست بهترین کارت های حافظه SD سال 2023

بهترین کارت های حافظه SD سال 2023 دستگاه های کوچک و تراشه مانندی هستند که برای ذخیره داده ها در گوشی های هوشمند و دوربین ها استفاده می شوند. آنها به راحتی قابل جابجایی هستند تا محتوا را از تجهیزات الکترونیکی قابل حمل شما به سیستم انتقال دهند. اینکه چقدر می توانید اطلاعات روی کارت SD خود ذخیره کنید به فضای موجود روی آن بستگی دارد که برای هر یک متفاوت است. قابلیت اطمینان، فضای ذخیره سازی گسترده و کیفیت از ویژگی های اصلی در میان بهترین کارت های حافظه SD موجود در بازار هستند.

Transcend 32 GB Uhs-II Class 3 Flash Memory Card

بنا به گفته سایت Tech Radar کارت حافظه فلش Transcend در تست های سرعت بسیار عالی عمل کرده است و با سرعت 224 مگابایت در ثانیه از سرعت نوشتن ادعایی (180 مگابایت بر ثانیه) بهتر بود، اما سرعت خواندن 224 مگابایت بر ثانیه کمی کمتر از آن چیزی بود که این شرکت ادعا می کرد. به طور کلی این باعث می شود که این کارت حافظه با قیمت مناسب برای خرید ایده آل باشد. شما می توانید از آن برای عکاسی با وضوح بالا؛ عکسبرداری سریع و فیلمبرداری 8K استفاده کنید و فیلم های 4K و HD هم به راحتی ضیط می شوند.

چه در حال فیلمبرداری باشید و چه در حال عکس گرفتن Transcend SDXC UHS-II U3 به خوبی داده های شما را ذخیره می کند. در حالی که حداکثر ظرفیت 64 گیگابایتی ممکن است در مقایسه با سایر گزینه هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد کم به نظر برسد اما عملکرد به خاطر زمان خواندن و نوشتن بسیار سریع است. Digital Camera World هم اضافه می کند که قابلیت کار با DSLR یا دوربین فیلم برداری سازگار با UHS-II سرعت آن را تا 3 برابر سریعتر از کارت های حافظه استاندارد UHS-I می کند. این کارت همچنین ضد ضربه و ضد اشعه ایکس است و به علاقمندان و حرفه ای ها آرامش خاطر بیشتری می دهد.

اگر به دنبال کارت حافظه UHS-II هستید اما بودجه محدودی دارید ما به شما Transcend UHS-II را پیشنهاد می دهیم. در طول ارزیابی های انجام شده است این مدل سرعت نوشتن فایل حجیم را ثبت کرده است که با کارت های حافظه گرانتر برابری می کند. با توجه به سرعت خواندن، Transcend از چند مدل گران تر بهتر عمل می کند.

لیست بهترین کارت های حافظه SD سال 2023

SanDisk Extreme Pro SDXC UHS-I

بهترین کارت حافظه SD بعدی که باید به شما معرفی کنیم از سازنده مشهور کارت های حافظه یعنی سن دیسک است. کارت های حافظه نسل قبلی SanDisk Extreme Pro در آزمایشات موفق ظاهر شدند و جدیدترین نسخه هم از این نظر تفاوتی ایجاد نمی کند. سرعت خواندن سریع این کارت SD زمان لازم برای انتقال عکس ها و ویدیوها از کارت به سیستم را به حداقل می رساند و سرعت نوشتن به همان اندازه سریع باعث می شود که عکس ها به سرعت ضبط شوند. SanDisk یکی از برندهای زیر مجموعه Western Digital است که محصولات قابل اعتمادی را به بازار عرضه می کند، با این وجود شما باید مراقب محصولات فیکی که در بازار وجود دارند هم باشید.

در میان رقبا، SanDisk Extreme Pro UHS-I بهترین گزینه برای اکثر کاربرانی است که به دنبال یک کارت حافظه سریع هستند. این کارت سرعت نوشتن قابل توجهی را ارائه می دهد و سرعت بالای 96 مگابایت در ثانیه را در تست ها ثبت کرده است. این سرعت برای علاقمندان عکاسی که دوست دارند عکس های RAW یا فیلم های 4K ضبط کنند کافی است. همچنین خیالتان راحت باشد که Extreme PRO برای دستگاه هایی مانند دوربین ها که برای عملکرد به کارت های با سرعت بالاتر نیاز دارند کافی است.

لیست بهترین کارت های حافظه SD سال 2023

 Samsung Pro Endurance یکی از بهترین کارت های حافظه SD

بیشتر کاربران دوربین های امنیتی را در بازار انتخاب می کنند که بتوانند در تمام فصول سال مقاومت کنند و در برابر باران و برف از خود مقاومت نشان دهند و در شدیدترین گرما زنده بمانند. سامسونگ این را در نظر دارد و کارت حافظه ای را روانه بازار کرده است که بتواند در دماهای شدید، رطوبت های ایجاد کننده آسیب های فیزیکی و حتی در زیر اشعه ایکس و آهنربا کار کند.

قیمت کارت‌های حافظه SD PRO Endurance SD کمی بیشتر از کارت‌های microSD استاندارد است، اما این کارت‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بهترین کارت‌های microSD برای محیط‌های سخت باشند و ماندگاری بیشتری دارند. Digital Camera World اظهار می کند که این کارت حافظه می تواند به طور مداوم با سرعت خواندن / نوشتن بالا ضبط کنند. گارانتی کارت بین 2 سال (برای کارت های با ظرفیت پایین) تا 5 سال (برای کارت های با ظرفیت بالا) است.

در حالی که گفته می شود این کارت ها می توانند در شرایط سخت مقاومت کنند، دوام بیشتری دارند و برای استفاده در دوربین های اکشن مناسب تر هستند، کارت Samsung Pro Endurance بهترین کارت MicroSD است که می توانید در حال حاضر تهیه کنید. ادعاهایی که سازنده مطرح می کند با این واقعیت پشتیبانی می شود که آنها می توانند با سرعت خواندن نوشتن به ترتیب 100 مگابایت در ثانیه و 300 مگابایت در ثانیه ضبط کنند.

لیست بهترین کارت های حافظه SD سال 2023

بهترین کارت های حافظه SD کدامند؟ Samsung EVO Plus microSDXC

به گزارش Popular Photography کارت حافظه Samsung EVO Plus microSDXC دارای سرعت انتقال سریع با قیمت مناسب است. علاوه بر این، کارت های سامسونگ به دلیل کیفیت ساخت استثنایی خود مشهور هستند و آرامش خاطر بیشتری را برای ماجراجویان به ارمغان می آورد.

با وجود مدیریت سرعت خواندن 100 مگابایت بر ثانیه، کارت های 32 گیگابایتی با کمترین ظرفیت مشکلی ندارند گرچه سرعت نوشتن 30 مگابایت در ثانیه کمی کمتر است. کارت ها با گارانتی 10 سال ارائه می دهند و برای آرامش خاطر بیشتر کاربران ضد آب، ضد گرما، ضد اشعه ایکس و ضد مغناطیسی ساخته شده اند. این کارت ها ماندگاری بیشتری ارائه می دهند و برای دوربین های اکشن مناسب تر هستند.

لیست بهترین کارت های حافظه SD سال 2023

Lexar Professional 1667x SDXC UHS-II

Shutter Release بیان می کند که با استفاده از کارت های حافظه Lexar Professional 1667x SDXC UHS-II می توانید عکس های با بالاترین کیفیت و ویدیوهای Full HD 1080p, 3D, 4K را ضبط کنید. حتی گزینه های با ظرفیت بالای 256 گیگابایت برای خرید وجود دارند این بدان معناست که می توانید بدون نیاز به تعویض کارت مدت زمان بیشتری عکاسی کنید و انتقال فایل با سرعت بالا در سیستم ها انجام می شود.

لیست بهترین کارت های حافظه SD سال 2023

کوچکترین نسخه 1667x SDXC UHS-II دارای ظرفیت 64 گیگابایت است. این ممکن است برای برخی از عکاسان و فیلمبردارانی که هنوز از محتوای با وضوح کمی پایین تر فیلمبرداری می کنند یا می خواهند یک کارت پشتیبان با ظرفیت بالا داشته باشند مناسب نباشد. Lexar Professional 1667x UHS-II دارای حداکثر سرعت خواندن کمی کندتر (یعنی 250 مابایت در ثانیه) است. همچنین از کلاس سرعت ویدیویی V60 پشتیبانی می کند که به معنای بالاترین وضوح تصویر 4K است. برای اکثر کاربران ویدیوی 4K بیش از حد کافی است اما اگر قطعا باید یک کارت حافظه SD یا سرعت V90 داشته باشید باید گزینه های دیگری انتخاب کنید.

منبع: studyfinds