اگر صاحب کسب و کاری هستید، سیستم های تلفنی ویپ (VoIP) همراه خوبی برای شما محسوب می شوند. همانطور که از نام این دستگاه پیداست، پروتکل انتقال صدا از طریق اینترنت (VoIP) به طیف وسیعی از فناوری هایی اطلاق می شود که از اینترنت برای برقراری و دریافت تماس های تلفنی استفاده می کنند. با VoIP؛ یک ابزار کسب و کار قدرتمند دریافت می کنید که هزینه آن تنها کسری از هزینه ای است که برای نصب و نگهداری یک مرکز تلفن سنتی نیاز است. همچنین به طور کامل با ویژگی های مفیدی مانند انتقال تماس از یک داخلی به داخلی دیگر،ضبط کلیه تماس های انجام شده همراه است.
ماژولها و امکانات خاص سیستمهای تلفنی ویپ شایگان
همه ارائه دهندگان خدمات VoIP ویژگی ها و امکانات یکسانی را ارائه نمی دهند، در ادامه شما می توانید ماژول ها و امکانات خاص سیستم های تلفنی ویپ شایگان را بررسی کنید.
۱- شنود هوشمند
در این جا همینطور که در نام این ویژگی مشخص هست برای شنود تماس داخلی های دیگر به کار میرود با این تفاوت که در سیستم پیشفرض عمل شنود به صورت رندوم بین کانال های صوتی جاری انجام میشود و نمیتوان به صورت مستقیم داخلی مورد نظر رو شنود کرد و امکان شنود یک داخلی خاص امکان پذیر نمیباشد که با این ماژول این امکان مهیا میگردد و میتوانید با گرفتن یک کد به همراه شماره داخلی مورد نظر عملیات شنود رو مستقیما” بر روی همان داخلی انجام دهید و همچنین حالت های مختلف شنود مثل حالت نجوا (به صورتی که صدای شما رو داخلی میتواند بشنود ولی طرف مقابل این صدا رو نمیشنود و برای آموزش اپراتور میتوان از آن استفاده کرد) ، حالتی دیگر که شما صدای دو طرف رو نمیشنوید ولی میتوانید یه پیغام برای داخلی مورد نظر بفرستید و صدای شما رو داخلی مورد نظر میشنود و چند حالت دیگر که مثل دو حالت نام برده شده مناسب مرکز تماس ها هم میباشند در این روش قابلیت پیاده سازی دارد.
۲- تماس گیری سریع (speed dial)
با تنظیم اعداد تک رقمی و دو رقمی امکان تماس با شماره های داخلی و شماره های خط شهری و موبایل به جای وارد کردن شماره کامل مقصد بوجود می آید.
۳- اصلاح کالر آیدی
بعضا” مشاهده شده است که تماس هایی که از خطوط شهری به سیستم ویپ وارد میشوند به علت اختلالی که در سیستم مخابراتی وجود داره با شماره اصلی نمایش داده نمیشوند مثل شماره های موبایل که +98 دارند و یا شماره های شهرهای دیگر که صفر اول پیش شماره وجود ندارد و برای شماره گیری مجدد این شماره ها از روی گوشی و همچنین موارد دیگر سیستم ویپ مشکل بوجود می آید که با این ماژول شماره های وارد شده به سیستم چنانچه مشکلی داشته باشند اصلاح میگردند.
۴- تماس خودکار تبلیغاتی
راه اندازی یک سیستم تماس خودکار بر اساس لیست csv ارائه شده به آن، تماس های تبلیغاتی
۵- تماس امن
برقراری تماس با شماره ای که قصد داشته باشیم تا اپراتورها از شماره مقصد اطلاع پیدا نکنند بدون اینکه نیازی باشد که اپرانور مستقیما شماره واقعی شخص مورد نظر رو شماره گیری کند .( تماس با موبایل مدیریت و…) و همچنین سناریو های خاص دیگه ای از این قبیل که از طریق یک لینک یا صفحه وب تماس ابتدا با داخلی اپراتور انجام میشود و بعد از برداشتن گوشی شماره مخاطب توسط سیستم شماره گیری میگردد.
۶- آپدیت نام تماس گیرنده در تماس های ورودی
ایجاد یک دیتا بیس برای شماره های ورودی که طبق اون به جای شماره تماس گیرنده نام و مشخصات تماس گیرنده به نمایش درمی آید.
۷- نظر سنجی و بیان نام اپراتور در صف ورودی ( بدون دسترسی وب اختصاصی به موارد ثبت شده)
راه اندازی سیستم نظرسنجی برای تماس های ورودی به صف پس از قطع تماس و نمایش آن بر روی وب ایزابل ، در این حالت برای امتیاز دادن به نحوه پاسخگویی اپراتورها قبل از اتمام تماس و قطع کردن تماس توسط مشتری اپراتور اعلام میکند که برای نظر سنجی منتظر باشید و خود تماس رو قطع میکند و در اینجا سیستم نظر سنجی از مشتری میخواهد که با توجه به نوع پاسخگویی اپراتور از عدد 1 کمترین تا 5 بیشترین رو وارد کند که عدد وارد شده توسط مشتری و شماره داخلی که در سیستم نظر سنجی بوده در دیتا بیس ذخیره میگردد.
۸- محدودیت زمان مکالمه برای داخلی ها برای تماس با خطوط شهری ، موبایل و…
محدود کردن داخلی ها برای تماس به شماره های موبایل برای یک میزان ساعت مشخص در روز (Billing). مثلا تماس های یک کاربر خاص بیشتر از 3 دقیقه اگر بیشتر شد قطع شود و موارد مشابه.
۹- هدایت مشتری به آخرین اپراتور
اتصال خودکار مشتری به آخرین اپراتوری که قبلا با وی صحبت داشته است. مثلا وقتی با کسی تماس میگیریم و پاسخگو نباشد ، و بعدا شخص با شماره ای که روی گوشی افتاده تماس بگیرد به جای اینکه در منوی ivr شرکت معطل شود که چه شخصی با ایشون تماس داشته است ، مشخص میشود در آخرین تماس کدام داخلی با ایشان تماس داشته است و تماس گیرنده در صورت تمایل با وارد کردن عددی که برایش پخش میشود به اپراتور مورد نظر متصل میگردد.
۱۰- مدیریت IVR برای برقراری تماس با شماره های شعب
تغییراتی در IVR برای امکان شماره گیری داخلی های یک سرور دیگر بر روی IVR ، چنانچه شعباتی دیگر روی سیستم ویپ داشته باشید در منوی ivr به صورت مستقیم نمیتوانید شماره داخلی های شعبات دیگر رو شماره گیری نمائید که البته با انجام تغییراتی میتوان این محدودیت رو دور زد..
۱۱- اعلام پیام به افراد پشت خط داخلی و کال بک بین داخلی ها
پیاده سازی امکان تماس مجدد در صورت اشغالی مقصد (Call Completion) مثلا اگر در تماس بین داخلی های شرکت چنانچه داخلی مورد نظر اشغال باشد و حالت انتظار پشت خطی فعال باشد شاید این شبهه پیش آید که شخص مورد نظر در پشت میزش حضور ندارد و این در حالی هست که شخص در حال مکالمه دیگر میباشد بدین منظور میتوان سیستم رو طوری طراحی کنیم که با پخش پیغام، فرد تماس گیرنده از وضعیت در حال مکالمه داخلی اطلاع پیدا کرده و همچنین اگر تمایل داشته باشد با وارد کردن عددی که سیستم از ایشان میخواهد این امکان رو خواهد داشت که بعد از اتمام مکالمه داخلی مورد نظر تماس مجدد انجام گردد.
۱۲- عدم ضبط مکالمه بعضی از تماس ها برای داخلی های خاص
مثلا مدیریت شرکت میخواهد هنگام تماس با بعضی از شماره ها ضبط مکالمه بر روی اون تماس ها انجام نگردد و با انجام تغییراتی در ساختار سیستم ضبط مکالمات اینکار قابلیت انجام دارد.
قیمت پکیجهای ویپ (VOIP) که توسط مجموعه شایگان ارائه میشود به شرح زیر است:
لیست قیمت پکیجهای ویپ که توسط مجموعه شایگان ارائه میشود، در این تاریخ بروز رسانی شد: 1403/02/01
موارد 1 و 2 و 3 و 6 به صورت پکیج | قیمت راه اندازی 10 میلیون تومان |
موارد 4 و 5 به صورت پکیج و بسته به سناریو | قیمت راه اندازی حداقل 5 میلیون تومان بسته به نوع پروژه |
مورد 7 | قیمت راه اندازی 4 میلیون تومان |
مورد 8 و 10 به صورت پکیج | قیمت راه اندازی 2.5 میلیون تومان |
مورد 9 و11 به صورت پکیج | قیمت راه اندازی 4 میلیون تومان |
- کلیه موارد فوق به شرط امکان پیاده سازی روی خطوط ویپ و سرویس موجود ، قابل پیاده سازی است.
- در صورتیکه سرویس اولیه توسط شرکت پیاده سازی شده باشد، هزینه پیاده سازی آیتم ها به نصف کاهش پیدا خواهد کرد.
امکانات پایه سیستمهای تلفنی ویپ (VoIP) برندهای مختلف
در ادامه محبوب ترین و کاربردی ترین ویژگی ها و امکانات پایه سیستم های تلفنی ویپ (VoIP) برندهای مختلف را به شما معرفی خواهیم کرد.
۱- Advanced Call Management
Advanced Call Management یا مدیریت تماس پیشرفته به شما کمک می کند تماس های ورودی را اولویت بندی کنید، در انتظار قرار دهید، مسریابی کنید یا مسدود کنید. این ویژگی منجر به بهبود کیفیت تماس ویپ می شود.
۲- Call Routing
با Call Routing یا هدایت و مسریابی تماس پیشرفته، شرکت شما نحوه هدایت تماس های تلفنی دریافتی را سیستماتیک می کند. می توانید یک تماس ورودی را بر اساس نوع مشتری، هدف، عملکرد و دسترس پذیری کارمندان هدایت کنید.
۳- Anonymous Call Rejection
مسلما شما نمی خواهید که تماس های بی معنا شما را از کمک به مشتریان واقعی باز دارد. Anonymous Call Rejection به رد تماس های ناشناس یا مسدود شده جلوگیری می کند.
۴- Auto Attendant
با ویژگی Auto Attendant یا پاسخگوی خودکار می توانید در هزینه های استخدام خود صرفه جویی کنید. این منشی دیجیتال بر اساس رفتار کاربر عمل می کند و عملیاتی مانند اتصال کاربر به داخلی مورد نظر را انجام می دهد.
۵- Business Text Messaging
برخی از مشتریان ارسال پیامک را به برقراری تماس ترجیح می دهند. سیستم های تلفنی ویپ این کاربران را تحت پوشش قرار می دهد. اکثر راه حل های VoIP ویژگی Business Text Messaging یا ارسال پیامک تجاری را فراهم می کنند. حتی تعداد کمی از آنها خدمات پیام رسانی نامحدود را ارائه می دهند.
۶- Call Analytics
برای اینکه بینشی درست از مشتریان داشته باشید تا بتوانید کسب و کار خود را تغییر دهید باید حجم زیادی از داده های دنیای واقعی را جمع آوری و تجزیه و تحلیل کنید. اما ویپ با قابلیت Call Analytics می تواند این کار را انجام دهد این بدان معناست که می تواند انواع داده های تماس را رکورد و پردازش کند.
۷- Call Forwarding
هرگز اجازه ندهید یک تماس مهم بدون پاسخ بماند. بدون توجه به اینکه تیم شما کجا هستید به نگرانی های مشتریان خود رسیدگی کنید. تماس های دریافت شده توسط تلفن های اداری را به گوشی های همراه یا سایر دستگاه های تعیین شده هدایت کنید. این ویژگی به انعطاف پذیری لازم برای دریافت تماس در هر نقطه و حفظ ارتباط با مشتریان را می دهد.
۸- Call Notify
سریعا برای تماس های مهم اقدام کنید. این ویژگی به محفظ برقراری تماسی خاص؛ یک نوتیفیکیشن یا اعلان به کارمندان تعیین شده ارسال می کند. مجموعه ای از معیاری تماس را برای بهینه سازی ویژگی تماس تعریف کنید. به عنوان مثال؛ از این ویژگی برای هشدار دادن به مدیر حساب های مربوط به یک مشتری استفاده کنید.
۹- Call Parking
Call Parking به هر کسی در تیم شما اجازه می دهد تا زمانی که بتواند به تماس پاسخ دهد؛ انتظار تماس را فعال کند. حتی اگر خطوط تلفن را تغییر دهید می توانید بدون وقفه به مکالمه ادامه دهید؛ یک تیم پرمشغله را فعال کنید تا قبل از پرداختن به تماس های دیگر؛ تماس های اولویت دار را دریافت کند.
۱۰- Call Presence
خیلی چیزها می توانند مشتریان را آزار دهند. یکی از آنها این است که فقط با یک شماره تلفن تماس بگیرد تا به یک خط شلوغ منتقل شود. اگر سرویس تلفن شما دارای ویژگی Call Presence است این اتفاق رخ نخواهد داد.
Call Presence به شما امکان مشاهده وضعیت تلفن همه افراد سازمان را می دهد. تنها با یک نگاه گذرا، متوجه خواهید شد که چه کسی مشغول رسیدگی به تماس است یا چه کسی آزاد است تا تماس تلفنی بعدی را دریافت کند.
۱۱- Call Pulling
Call Pulling قابلیت انتقال یک مکالمه تلفنی از یک دستگاه به دستگاه دیگر را ارائه می دهد. می توانید دستگاه ها را عوض کنید و مکالمه ها را به هر کجا که می روید انتقال دهید. به عنوان مثال می توانید یک تماس در حال انجام را از یک گوشی رومیزی به یک گوشی هوشمند انتقال دهید بدون اینکه طرف مقابل متوجه شود.
۱۲- Call Queueing
این ویژگی برای مشاغلی که حجم تماس زیادی دریافت می کنند بسیار مهم است. Call Queueing به شما امکان می دهد توزیع تماس های ورودی را خودکار کنید. کارکنان، تیم ها و بخش های را در لایه های استراتژیک سازماندهی کنید تا این تماس ها را مدیریت کنید. Call Queueing زمان انتظار را کاهش می دهد و تیم های شما را قادر می سازد تا تماس های بیشتری را سرویس دهند.
۱۳- Call Recording and Rating
ویپ می تواند با استفاده از ویژگی Call Recording and Rating قابلیت مشاهده کامل تماس های شما را فراهم آورد که می تواند خدمات مشتری و عملکرد تجاری را بهبود بخشد که در نهایت منجر به بهبود درآمدزایی می شود.
۱۴- Call Screening
Call Screening به شما کمک می کند تصمیم هوشمندانه ای در مورد قبول یا رد تماس دریافتی بگیرید. این ویژگی از آی دی کالر برای فیلتر کردن تماس های برای رد کردن، پذیرش یا هدایت تماس استفاده می کند. Call Screening همچنین تماس های ناخواسته و تماس های ناخواسته را کاهش می دهد. کارمندان شما همچنین می توانند از این ویژگی برای اولویت بندی و پذیرش فقط تماس های با ارزش استفاده کنند.
۱۵- Call Transfer
این قابلیت یکی از کاربردی ترین امکانات سیستم های تلفنی ویپ است. یک انتقال سریع را انجام دهید و یک ارتباط یکپارچه بین تماس گیرنده و دریافت کننده برقرار کنید.
۱۶- Conference Bridge
Conference Bridge قابلیتی است که به شما امکان می دهد بیش از سه نفر را به یک تماس اضافه کنید. این یکی از امکانات سیستم های تلفنی ویپ است که امکان مکالمات چند طرفه را فراهم می کند، کار تیمی را ارتقاء می دهد و همکاری را افزایش می دهد. از آن برای برگزاری جلسات از راه دور با ده ها شرکت کننده در مکان های مختلف استفاده کنید.
۱۷- Custom Music on Hold
مشتریان به ندرت از زمان انتظار طولانی لذت می برند. این یا به این معناست که شما نقش خود را درک نکرده اید یا به مخمصه ای که آنها گیر افتاده اهمیتی نمی دهید. در هر صورت کسب و کار شما ضرر خواهد کرد. در عوض با تنظیم Custom Music on Hold در حالی که مشتریان شما منتشر پاسخ هستند فایل های صوتی پخش شده را گوش می دهند.
۱۸- Custom Ringback
Custom Ringback به شما اجازه می دهد تا فایل صوتی خاصی را به مشتری اختصاص دهید. می توانید از هر فایل صوتی مانند صدای مرتبط با برند خود استفاده کنید.
۱۹- DND (Do Not Disturb)
DND (Do Not Disturb) یا مزاحم نشوید، زنگ گوشی شما را خاموش می کند و مشتریان را به پست صوتی یا یک خط اشغال شده هدایت می کند. شما می توانید آن را به هر شکلی که دوست دارید تنظیم کنید.
۲۰- Extension Dialing (number change)
سیستم شماره گیری داخلی سازمان خود را سفارشی و مدیریت کنید. بسته به خدمات خود می توانید پسوند شماره تلفن VoIP را با 2 تا 5 رقم تعریف کنید. این ویژگی به تیم مربوطه امکان می دهد خیلی سریعتر به تماس پاسخ دهند، در نتیجه زمان انتظار برای مشتریان کوتاه تر می شود و مشکلات را سریعتر حل می کنید.
۲۱- Find Me/Follow Me
Find Me/Follow Me از ویژگی های انتقال تماس ویپ محسوب می شوند. اگر Find Me به شما امکان می دهد تماس ها را در هر جایی دریافت کنید، Follow Me به مشتری اجاره می دهد از طریق چندین شماره تلفن با شما در تماس باشد.
۲۲- Free Local Phone Number
به جای شماره تلفن ثابت، برخی از فروشندگان خدمات VoIP یک شماره تلفن محلی رایگان را ارائه می دهند. این به شما کمک می کند تا قابل رویت بودن شرکت خود را در بازار محلی حفظ کنید.
۲۳- Hot Desking
Hot Desking به شما امکان دسترسی به پروفایل را روی هر تلفنی می دهد. با استفاده از این قابلیت می توانید تمام تنظیمات خود را اجرا کنید که از این بین می توان به تنظیم شماره داخلی و پروفایل روی تلفن دیگر اشاره کرد.
۲۴- Instant Messaging
مشتریان مدرن استفاده از برنامه های پیام رسان را به برقراری تماس تلفنی ترجیح می دهند. در واقع کاربران عاشق برنامه هایی مانند اسنپ چت هستند. شما نباید اجازه دهید که کسب و کارتان عقب بماند. اکثر سیستم های تلفن PBX دارای قابلیت Instant Messaging هستند که برای مشتریانی که به جز ایمیل و تماس های تلفنی گزینه های دیگری را می خواهند ایده آل می باشند.
۲۵- IVR
با پاسخ صوتی تعاملی یا IVR، تماس گیرندگان با منوی صوتی شرکت تعامل دارند. تماس گیرندگان گزینه هایی را با فشار دادن اعداد روی تلفن خود یا صحبت شفاهی انتخاب می کنند.
۲۶- Mobile App
VoIP این مزیت را دارد که بیشتر توسط نرم افزار هدایت می شود تا سخت افزار. این بدان معناست که می توانید با نصب یک برنامه ویپ، یک دفتر مجازی را روی گوشی هوشمند خود اجرا کنید. شما می توانید با تیم ها، شرکا، مشتریان در هر کجا که هستید گفتگو کنید.
۲۷- Number Porting
آیا از قبل یک شماره تجاری دارید که شما و مشتریانتان واقعا به آن علاقه دارید؟ جای نگرانی نیست بسیاری از ارائه دهندگان VoIP به شما این امکان را می دهند که شماره فعلی خود را نگه دارید و آن را به سیستم VoIP تجاری جدید خود منتقل کنید. با این ویژگی از دردسر اطلاع دادن به مشتریان برای تغییر شماره نجات پیدا می کنید.
۲۸- Online Fax (eFax)
با VoIP چندین راه برای فکس آنلاین وجود دارد. شما می توانید از طریق یک آدرس ایمیل یا یک دستگاه فکس سنتی؛ فکس ارسال یا دریافت کنید. در هر صورت کار شما را انجام می دهد.
۲۹- Priority Alerts
Priority Alerts به شما اطلاعات پیشرفته ای برای هر تماس را می دهد. بسته به اطلاعات تماس یا مشتری خاص، زنگ تلفن را پیکربندی کنید. از رینگ فون های منحصر به فرد برای C-suite و مشتریان خود استفاده کنید.
۳۰- Push-to-Talk
Push-to-Talk مانند یک تلفن داخلی سنتی عمل می کند. فقط یک دکمه را فشار دهید تا با افراد ارتباط برقرار کنید، پاسخ بگیرید و اقدام کنید.
۳۱- SIP Trunking
SIP مخفف Session Initiation Protocol است. SIP Trunking اتصال صوتی از طریق IP را بین یک سیستم تلفن داخلی و شبکه تلفن عمومی سوئیچ شده (که به عنوان PSTN هم شناخته می شود) فراهم می کند. (مودم SIP)
۳۲- Softphone
داشتن تلفن های سنتی روی میزهای اداری بسیار خوب است. اما اگر بتوانید با هر دستگاهی تماس بگیرید و تماس دریافت کنید حتی بهتر می شود. قابلیت Softphone ویپ این کارها را امکان پذیر می کند. گردش کار خود را افزایش دهید و از انعطاف پذیری بیشتری در مدیریت تماس های خود لذت ببرید. فقط Softphone را روی سیستم دسکتاپ، لپ تاپ و تبلت خود نصب کنید.
۳۳- Speed Dial
Speed Dial به شما امکان می دهد دنباله ای کوتاه تر از اعداد را شماره گیری کنید تا با خطوطی که مرتبا به آنها زنگ می زنید تماس تلفنی برقرار کنید. دیگر نیازی به خاطر سپردن اعداد پیچیده نیست.
۳۴- Three-way Calling
ممکن است برای حل یک مشکل یا رسیدن به نقطه عطف بعدی به بیش از دو سر نیاز داشته باشید. برای این مواقع؛ Three-way Calling ویژگی مورد نیاز شما است. با ویپ؛ تماس سه طرفه به عنوان یک ویژگی استاندارد ارائه می شود. Three-way Calling به معنای مکالمات سریعتر و کارآمدتر است.
۳۵- Toll-free Number
کسب و کارهای مشتری محور تمایل دارند شماره های آزاد داشته باشند مشتریان غیر محلی می توانند بدون دریافت هزینه اضافی در قبض تلفن خود، تماس بگیرند. یک سرویس VoIP به شما امکان می دهد این مزیت را حفظ کنید.
۳۶- Unlimited Voice Calls
اکثر طرح های تلفنی که دارای شارژ دقیقه ای و محدودیت تماس هستند برای تجارت خوب نیستند. آنها کارایی عملیاتی، روابط با مشتری و پتانسیل درآمد شما را از بین می برند. وقت آن است که چنین طرح هایی را کنار بگذارین و نگرانی در مورد محدودیت تماس را کنار بگذاریم. به دنبال خدمات VoIP با تماس های صوتی نامحدود (مانند Nextiva) در محل کسب و کار خود باشید.
۳۷- Upgrade Options
شما می توانید یک سرویس VoIP را به یک پلت فرم ارتباطی با امکانات کامل و یکپارچه ارتقاء دهید. علاوه بر قابلیت های استاندارد ویپ؛ UCaaS بسیاری از ویژگی های VoIP پیشرفته را ارائه می دهد. اینها شامل چت های زنده مبتنی بر هوش مصنوعی، تجریه و تحلیل جامع و فروش و خدمات CRM است.
Voicemail -۳۸
برای موقعیت هایی که نمی توانید تماس بگیرید، همیشه به تماس گیرندگان این امکان را بدهید که پست صوتی بگذارند. این باعث می شود تماس گیرندگان احساس کنند که وقت خود را برای تماس با شما هدر نداده اند. همچنین به شما این امکان را می دهد که پاسخ دهید، تیکت ها را بررسی کنید و اقدام کنید. پست صوتی اولیه به تماس گیرندگان اجازه می دهد تا یک پیام صوتی کوتاه بگذارند. سپس سیستم در صورت ارسال پیام جدید به نمایندگان اطلاع می دهد.
۳۹- Voicemail Forwarding
گاهی اوقات باید از پیام های پست صوتی جدید در دستگاه دیگری مطلع شوید و گاهی اوقات یک پیام صوتی باید برای گروهی از افراد ارسال شود. در هر صورت، Voicemail Forwarding راه حل مناسبی است.
۴۰- Voicemail Greetings
کمی صمیمیت و ادب می تواند راهگشا باشد. نحوه استقبال از تماس گیرندگان را هنگام استفاده از ویژگی Voicemail Greetings سفارشی کنید. کاری کنید که آنها احساس ارشمند بودن کنند. حتی قبل از اینکه پیام را ضبط کنید یک تبریک شخصی و دلپذیر را اضافه کنید.
۴۱- Voicemail to Email
هرگز پیام های پست صوتی را برای مدت طولانی رها نکنید. از ویژگی Voicemail to Email استفاده کنید تا در اسرع وقت اقدام کنید. این ویژگی به طور خودکار پیام های پست صوتی را به صندوق ورودی شما ارسال می کند تا بتوانید سریعتر به مشتریان پاسخ دهید.
۴۲- Voicemail to Text
از دست دادن جزئیات مهم ساده است. هنگام گوش دادن به پیام های پست صوتی می توانید نام ها، شماره ها و آدرس ها را نادیده بگیرید. بنابراین؛ این چیز خوبی است که برخی از خدمات ویپ رونویسی پست صوتی به متن را ارائه می دهند. به این ترتیب می توانید پیام را از صندوق ورودی خود مطالعه کنید، که به نوبه خود انجام اقدامات سریعتر و با تاثیر بیشتر را برای شما ساده تر می کند.
۴۳- VoIP Caller ID
VoIP Caller ID یکی از مفیدترین امکانات سیستم های تلفنی ویپ است که به تیم شما امکان می دهد مشاهده کند که چه کسی دقیقا با کسب و کار شما تماس می گیرد. دانستن اینکه چه کسی تماس می گیرد به شما کمک می کند برنامه ریزی کنید، اولویت بندی کنید و موثرترین اقدام را انجام دهید.
۴۴- Video Conferencing
وقتی افراد از مکان های مختلف به صورت آنلاین تماس برقرار می کنند، کیفیت تصویر می تواند تفاوت بزرگی را ایجاد کند. علاوه بر کنفرانس ها، شما می توانید کنفرانس وب را به عنوان یک ابزار فروش و بازاریابی موثر راه اندازی کنید. این ویژگی به ویژه در هنگام نمایش محصول، مذاکرات قرارداد و بسته شدن معامله بسیار مهم می شود.
۴۵- VoIP Switchboard
VoIP Switchboard یک صفحه کنترل است که توسط آن می توانید تماس ها را از طریق اینترنت دریافت، ارسال و انتقال دهید. با استفاده از این ویژگی، می توانید مکالمات را حتی زمانی که شرکت کنندگان در حال حرکت هستند ادامه دهید.