شبکه و فناوری, مقالات

اجراي هم زمان چندین برنامه اندرويد (Android) توسط ويندوز 10 و تلفن همراه شما

 

قابليت App Mirroring (بازتاب برنامه روی دسک تاپ) از آزمایش به حالت رسمی در آمده است.

برنامه Microsoft’s Your Phone اکنون به جای فقط یک برنامه ، امکان باز کردن چندین برنامه اندروید در دسک تاپ ویندوز 10 شما را فراهم می کند .

البته اگر گوشی سامسونگ پشتیبانی شده داشته باشيد.
احتمالأ به یاد بياورید ، این ویژگی در ماه نوامبر سال 2020 و پس از آغاز رسمی پشتیبانی از اجرای یک برنامه اندرویدی در ماه سپتامبر ، آزمایش اجرا شد.

در هرحال اگر مدل های خاصی از تلفن های به روز سامسونگ را داشته باشید ، اکنون از چندین برنامه به طور رسمی براي اين قابليت پشتیبانی می شود.

لیست کامل گوشی های پشتیبانی شده سامسونگ را می توانید در اینجا بیابید ، و بخاطر داشته باشید که هنگام استفاده از رایانه شخصی خود باید نسخه Windows 10 May 2020 Update یا بالاتر را داشته و همچنین به نصب برنامه Phone Your نسخه 1.20102.132 نیاز خواهید داشت.

علاوه بر موارد بالا در ويندوز برای اجرای اين قابليت ، Android 11.0 در تلفن (سامسونگ پشتیبانی شده) شما و همچنین برنامه Link to Windows (نسخه 1.20102.133.0) مورد نیاز است.

و درآخر ، همانطور که MS Power User توضیح می دهد ، شما نياز به ارتباط با برنامه Windows Service نسخه 2.1.05.2 یا بالاتر (از فروشگاه Galaxy) نیاز خواهید داشت.

و طبيعتأ رایانه و تلفن شما باید برای یک شبکه اينترنت Wi-Fi واحد متصل باشند.

و اما تلفن های دیگر…؟

اجرای برنامه های اندروید در دسکتاپ ویندوز 10 شما واقعاً یک ویژگی جالب است و استفاده همزمان از بیش از یک مورد مزیت بیشتری دارد .

اگرچه بسیاری از مردم هنوز از اینکه این ویژگی فقط برای سامسونگ است ، ناراضی هستند.

طبق آنچه در اواخر سال گذشته از مایکروسافت شنیدیم ، در آینده نزدیک وضعیت هرگز تغییر نخواهد کرد ، اما در نهایت ممکن است تغییر کند.

عملی کردن آن به هیچ وجه یک کار بی اهمیت نیست ، اما مایکروسافت گفته است که در حال بررسی روش های جدیدی است تا علاوه بر مدل های سامسونگ ، ویژگی های تلفن شما را به گوشی های دیگر برساند .

در حال حاضر و اخیراً در برنامه Your Phone ویژگی دیگری اضافه شده است ، البته فقط فعلا” در حالت آزمایش میباشد ، ” توانایی بررسی قدرت سیگنال و قدرت Wi-Fi تلفن و همچنین میزان باتری با یک نگاه روی دسک تاپ”.

در حال حاضر ، این ویژگی فقط در مورد تعداد محدودی از آزمایش کنندگان ارائه شده است.