مقالات

ایمیل سرور MDaemon

ایمیل سرور MDaemon

ایمیل سرور MDaemon یک راه حل جامع، امن و استاندارد برای کسب و کارهای کوچک و متوسط است. این نرم افزار از لیست های پستی، دسترسی و مدیریت از راه دور، بلاک کردن اِسپَم ها، فیلتر کردن محتوا، ایمیل تلفن همراه برخوردار است و از چندین دامنه نیز پشتیبانی می کند. همچنین این نرم افزار از تمام تکنیک های احراز هویت کنونی برای به حداقل رساندن تقلب در ایمیل و تهدیدهای امنیتی استفاده می کند. ایمیل سرور MDaemon عملکرد کاملی از ایمیل سرور را ارائه می دهد، در عرض چند دقیقه نصب می شود و به پشتیبانی و مدیریت حداقلی نیاز دارد.

ویژگی های ایمیل سرور MDaemon

ایمیل سرور MDaemon دارای کِلاینت ایمیل قدرتمند و چندزبانه تحت وب و WorldClient است که به کاربران اجازه می دهد از طریق مرورگر خود به ایمیل، مخاطبین، تقویم، کارها، یادداشت ها و اسناد به اشتراک گذاشته شده دسترسی داشته باشند و آن ها را مدیریت کنند.

ایمیل سرور MDaemon، جایگزین مناسبی برای Microsoft Exchange و SBS است. ایمیل سرور MDaemon از پروتکل های IMAP، SMTP، POP3 و ActiveSync پشتیبانی می کند، قابلیت های بسیاری را برای شما فراهم می کند و طراحی کاربرپسندی دارد.

  • WorldClient (ایمیل مبتنی بر وب)
  • مدیریت از راه دور
  • پیام رسان فوری WorldClient
  • امکان مدیریت یکپارچه کاربران Microsoft Outlook

MDaemon یکی از پرکاربردترین سرورهای ایمیل در جهان است که توانسته اعتماد مشتریان در بیش از 90 کشور جهان را برای رفع نیازهای کسب و کارهای کوچک و متوسط جلب کند. MDaemon یک سرور ایمیل مطمئن است که به مدیریت زیادی نیاز ندارد و هزینه های بالایی را به کاربران تحمیل نمی کند. این سیستم طراحی کاربرپسندی دارد که با حداقل آموزش و پشتیبانی قابل مدیریت است.

راه اندازی، مدیریت و تنظیم آسان

ایمیل سرور MDaemon سریع و آسان نصب می شود، نسبت به ایمیل سرورهای معمولی به تنظیمات کمتری نیاز دارد و با انعطاف پذیر بودن در مدیریت از راه دور مدیریت ایمیل را آسان می کند. ایمیل سرور MDaemon سرورهای SymcML، IMAP، POP،  SMTPو DomainPOP را ارائه می دهد و نیازی به سیستم عامل سرور ندارد. همچنین این نرم افزار دارای GUI بصری می باشد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به یکپارچه سازی آسان پایگاه داده حساب (از طریق Active Directory، LDAP، ODBC یا تائید MDaemon’s Minger)، پشتیبانی از چندین دامنه، بَک آپ ساده و بازیابی سریع برای رفع فوری خرابی اشاره کرد.

امنیت ایمیل

نرم افزار MDaemon لایه های امنیتی مانند Relay Controls، IP Shielding، احراز هویت SMTP و جستجوی معکوس را برای به حداقل رساندن سوءاستفاده های احتمالی سرور، در برمی گیرد. همچنین این نرم افزار از روش های پیشرفته احراز هویت ایمیل VBR استفاده می کند و پیام ها را با استفاده از DKIM، DK، Sender-ID و SPF تائید می کند.

قابلیت رمزگذاری ایمیل سرور MDaemon

MDaemon به شما این امکان را می دهد تا ایمیل ها و پیوست های خود را رمزگذاری کنید. کاربران MDaemon Webmail می توانند هنگام ارسال ایمیل و پیوست ها در منوی تنظیمات، قابلیت رمزگذاری اولیه را فعال کنند. قابلیت Open PGP نیز به مدیران این امکان را می دهد تا روی قابلیت مدیریت رمزگذاری، رمزگشایی و رمزگذاری کنترل کامل داشته باشند.

مدیریت آسان فولدرهای عمومی

فولدرهای عمومی از طریق مَنیجِر عمومی فولدرها مدیریت می شوند. فولدرها بر اساس دامنه در منوی سلسله مراتبی مرتب شده اند. اجازه دسترسی را می توان به صورت اختصاصی برای هر کاربر معین کرد.

موتور قدرتمند ایمیل لیست

ایجاد و مدیریت اطلاعیه ها، گفتگوها و لیست های توزیع آسان و ارتباط موثر در لِوِل های مختلف. موتور ایمیل لیست با برنامه ریزی دستی و صف بندی ایمیل، مدیریت ایمیل ها را انعطاف پذیرتر می کند.

WorldClient (ایمیل مبتنی بر وب)

استفاده از این قابلیت آسان است و همه ویژگی های مورد نیاز را برای مشتریان کسب و کارهای کوچک و متوسط فراهم می کند.

MDaemon’s WorldClient (ایمیل مبتنی بر وب) همکاری گروهی را برای به اشتراک گذاری فولدرهای ایمیل، تقویم، مخاطبین، کارها و یادداشت ها و ارائه خدمات از هر کامپیوترِ متصل به اینترنت و مجهز به مرورگر فراهم می کند.

مدیریت با تلفن همراه

آیا به دنبال دسترسی بی سیم به ایمیل، تقویم، مخاطبین یا کارها با استفاده از تلفن همراه خود هستید؟ نرم افزار MDaemon با بسیاری از تلفن های همراه رایج سازگاری دارد تا بدون توجه به پلتفرم ها، هر کجا که هستید، به اطلاعات مهم خود دسترسی داشته باشید.

مدیریت از راه دور MDaemon

نرم افزار MDaemon شامل یک ابزار مدیریت از راه دور مناسب است که دسترسی کامل مدیران به تمام قابلیت های MDaemon را از هر کامپیوترِ متصل به اینترنت و مجهز به مرورگر فراهم می کند. این ابزار به شما این امکان را می دهد تا کلیه کارها را از افزودن یا ویرایش حساب ها گرفته تا ویرایش مستقیم فایل های پیکربندی، بررسی گزارش ها برای عیب یابی مشکلات ارسال ایمیل و موارد دیگر انجام دهید. حتی می توان با قابلیت های SSL داخلی MDaemon، از طریق اتصال ایمن با استفاده از HTTPS به اَدمین از راه دور دسترسی داشت.

اتصال پیوند

اتصال پیوند MDaemon پیوست ها را از پیام های ورودی / خروجی ایمیل حدف می کند و آن ها را در سرور ذخیره می کند. به جای پیوست واقعی، سرور ایمیل URL (نشانی اینترنتی) را وارد می کند، کاربر می تواند روی آن کلیک کند تا در صورت نیاز پیوست (ها) را بازیابی کند. ذخیره پیوست ها بر روی سرور به جای پیوند دادن آن ها به پیام های ورودی / خروجی، میزان پهنای باند مورد نیاز را کاهش می دهد، زیرا داده های کمتری انتقال می یابند، دیسک فضای بیشتری پیدا می کند. بنابراین دیگر لازم نیست نگران محدودیت های اندازه فایل پیوست باشید.

قابلیت بایگانی ایمیل

این قابلیت محافظت از پیام ها را برای برآوردن الزامات قانونی و سیاست های فناوری اطلاعاتِ کسب و کار شما آسان می کند.

پیام رسان سریع با ایمیل سرور MDaemon

پیام رسان سریع MDaemon یک کلاینت رایگان دسکتاپ برای پیام های فوری است که پیام های فوری بسیار ایمن (IM)، ورود به سیستم، اشتراک فایل، چت گروهی و قابلیت دسترسی سریع به امکانات MDaemon Webmail را فراهم می کند.

قابلیت Exchange Migration

انتقال از یک سرور ایمیل به سرور دیگر معمولاً چالش برانگیز است، اما نرم افزار MDaemon این کار را آسان کرده است. ویژگی یکپارچه MDMigrator، به طور خاص برای انتقال داده های شما از Exchange به MDaemon با چند مرحله ساده طراحی شده است. همین موضوع باعث می شود با حداقل زمان خرابی بر روی MDaemon کار کنید.

منابع: syntegrate و altn